Конкурс на заміщення вакантної посади начальника фінансового відділу Мурованської сільської ради

Дата: 29.08.2024 11:48
Кількість переглядів: 14

Мурованська сільська рада територіальної громади Львівського району, Львівської області, оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника фінансового відділу Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району, Львівської області.

Кваліфікаційні вимоги до кандидата:

  • вища  економічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра,  вільне володіння  державною  мовою, аналітичні здібності, знання діючого законодавства України; 
  • що регламентує виробничо-господарську і фінансово-економічну діяльність; методичні, нормативні та інші керівні матеріали з організації фінансової діяльності підприємства;
  • організацію фінансової роботи та порядок складання фінансових планів, прогнозних балансів і бюджетів грошових коштів; систему фінансових методів і важелів, які забезпечують управління фінансовими потоками, нарахування платежів у державний бюджет і державні позабюджетні соціальні фонди; порядок розподілення фінансових ресурсів, визначення ефективності фінансових вкладень;
  • нормування обігових коштів; порядок і форми фінансових розрахунків; податкове законодавство; стандарти фінансового обліку і звітності; економіку, організацію виробництва, праці та управління; бухгалтерський облік; засоби обчислювальної техніки, телекомунікацій і зв'язку; основи трудового законодавства.

 Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування або на посадах державної служби не менше 2-х років. 

Для участі у конкурсі потрібно подати такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування та проходженням  служби;
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  • копії документів про освіту;
  • копія паспорта ;
  • копія реєстраційної картки платника податків ;
  • копії військово-облікових документів;
  • декларація про доходи за попередній рік (кандидат на посаду, електронна форма та паперова) ;
  • резюме;
  • автобіографію;
  • дві фотокартки розміром 4х6;
  • копію трудової книжки;
  • письмову заяву, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та дає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки.

Особа, яка бажає взяти участь в конкурсі, має право додати до заяви про участь в конкурсі додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, тощо).

Документи про участь у конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про конкурс. 

Документи для участі в конкурсі та додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці  надаються за  адресою: 81121, с. Сороки-Львівські, вул. Польова,65, Юридичний відділ, телефон 096-000-44-18.


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Увага тестове опитування! Чи буде для Вас корисним запровадження електронних опитувань?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь